Shanghai Chenxu Trading Company hà stabilitu

nutizie

Shanghai Chenxu Trading Company hà stabilitu

Shanghai Chenxu Trading Company hà stabilitu, Shandong Zhanchi New Materials Co., Ltd. hè una sucietà holding di Shanghai Chenxu trading Co., Ltd. Shandong Zhanchi New Materials Co., Ltd. detene 51% di azioni di Shanghai Chenxu trading Co.,Ltd.Cumpagnia Zhanchi principalmente per a Ricerca, Sviluppu è a fabricazione di allumina di alta purezza, a cumpagnia Chenxu principalmente per l'impurtazione è l'esportazione.

Cù l'istituzione di Shanghai Chenxu Trading Co.,LTD, Shandong Zhanchi New Materials Co., Ltd. diventa un integratore di R & D, produzzione, vendite domestiche è imprese internaziunali d'importazione è esportazione di l'impresa di alta tecnulugia per materiali di allumina di alta purezza.

Shanghai Chenxu Trading Co.,LTD hè stata situata in Shanghai in Cina, hà una squadra prufessiunale specializata in a ricerca di prudutti d'alumina ultra fine per 20 anni, è introduce l'equipaggiu avanzatu di pruduzzione è trasfurmazioni di polveri da Germania è Russia, chì ponu furnisce i clienti un serviziu eccellente. è supportu tecnicu prufessiunale!

Shanghai Chenxu Trading Co.,LTD Vantaghji principali

1) Forte forza finanziaria, capitale registratu: 30 milioni di yuan, ancu cum'è impresa di sustegnu chjave di u cuntatu è a cità, pudemu uttene pagamentu finanziariu di u guvernu

2) Cù l'equipaggiu avanzatu impurtatu, avemu una forte capacità di produzzione: Produzione annuale di 50 milioni di tunnellate d'alumina.Ancu a pianta di a Fase II hè stata pianificata.

3) 5N 99.999% alumina d'alta purità. Quandu a maiò parte di l'altri cumpagnie furnisce solu 3N 99.9% alumina è impurta 4N è 5N alumina, a nostra cumpagnia pò furnisce 5N alumina d'alta purità. I ​​nostri prudutti rompenu u monopoliu tecnologicu è riduce u costu di produzzione.

4) Shanghai Chenxu Trading Co.,LTD hè integrata R & D, a pruduzzione, a vendita interna è l'impurtazione internaziunale è l'esportazione di l'imprese d'alta tecnulugia, hà un forte supportu tecnicu, campioni sufficienti è inventariu. A consegna di mostra hè rapida, ancu u tempu di produzzione di massa hè cortu. !

5) Cooperate cù parechji istituti di ricerca domestica è università per furnisce un supportu solidu di ricerca scientifica.

6) Squadra prufessiunale d'importazione è di esportazione, ricca sperienza per u cummerciu internaziunale, metudu di pagamentu flessibile, furnisce ancu serviziu 7 * 24 ore.

Avemu u scopu di esse una impresa di allumina di prima classe!

 

2

Tempu di pubblicazione: 23-sep-2021