Ispezione di i capi di u guvernu di a cità è di u conte

nutizie

Ispezione di i capi di u guvernu di a cità è di u conte

Zibo City è capi di cuntatu Yiyuan inspect a sala di mostra, à sente à u pianu di sviluppu Shandong zhanchi New Material Co., Ltd (Shanghai Chenxu Trading Co., Ltd.) è indicà a direzzione di sviluppu dopu.

I dirigenti di u guvernu di a cità è di u cuntatu indicanu:

1) L'emergenza di 5N domesticu 99,999% di alumina d'alta purezza indica chì a Cina hà rottu u monopoliu di a tecnulugia di alumina di purità straniera.

2) Shandong Zhanchi New Material Technology Co.,ltd.(Shanghai Chenxu Trading Co., Ltd.) duverebbe aumentà l'investimentu in tecnulugia, aumentà a capacità di produzzione, espansione a quota di mercatu è furnisce più opportunità di travagliu.

3) Shandong Zhanchi New Material Technology Co.,ltd.(Shanghai Chenxu Trading Co., Ltd.) micca solu Yiyuan county impresa di sustegnu chjave, dinù Zibo impresa di sustegnu chjave di cità.I dirigenti à i livelli di a cità è di u cuntatu furnisceranu u sustegnu finanziariu necessariu, u megliu ambiente di travagliu, è cuntattate famosi istituti di ricerca è università per furnisce un supportu tecnicu continuu.

Shandong zhanchi New Material Co., Ltd. (Shanghai Chenxu Trading Co., Ltd.) raporta cum'è seguente: Cù a cuncentrazione cuntinua di l'industria di semiconductor, l'industria di diafragma di batterie di lithium, l'industria di l'elettronica di u cunsumu è l'industria di zaffiro in Cina, a scala è a crescita di u tassu. di u mercatu di l'alumina d'alta purezza di a China determinanu chì hè un mercatu di niche chì ùn pò esse ignoratu.In cunsiderà u ciculu industriale è e barriere à l'ingressu, u gradu ottimisimu di ogni segmentu di u mercatu di l'ossidu d'aluminiu d'alta purezza hè u seguitu: high end> ​​middle end> ​​low end.L'alumina ultra-fine di alta purezza per u revestimentu ceramicu di diafragma di batteria di litio hè un segmentu di u mercatu cù u più grande incrementu, u più bassu gradu di localizazione è a più alta barriera tecnica in u futuru.

Shandong zhanchi New Material Co., Ltd. (Shanghai Chenxu Trading Co., Ltd.) secondu questi segmenti di u mercatu, migliurà a capacità di produzzione, furnisce servizii differenziati è coglie l'opportunità di u mercatu!

Dopu à l'ispezione, i capi di a cità è di u conte visitanu a nostra sala di mostra di a cumpagnia è si riuniscenu cù i capi di fabbrica per separatamente.

1
3
2

Tempu di pubblicazione: 23-sep-2021