Cerimonia di firma per a cooperazione d'investimentu di u prughjettu di l'alumina di Shandong Zhanchi New Materials Co., Ltd.

nutizie

Cerimonia di firma per a cooperazione d'investimentu di u prughjettu di l'alumina di Shandong Zhanchi New Materials Co., Ltd.

In dicembre 2020, a cerimonia di firma di a cooperazione d'investimentu in alumina di Shandong Zhanchi New Material Co., Ltd. (Shanghai Chenxu Trading Co., Ltd.) hè stata tenuta in a zona di sviluppu ecunomicu di Yiyuan.

Zibo cità è capi di cuntatu Yiyuan è u direttore di u centru di ricerca naziunale di materie coloidale ingegneria tecnulugia è cetara per assistisce è tistimone a firma di u cuntrattu.

Shandong Zhanchi New Material Co., Ltd. (Shanghai Chenxu Trading Co., Ltd.) investirà è custruisce un prughjettu di pruduzzione d'alumina di 1200 tunnellate in u cuntatu di Yiyuan.U prughjettu hè un prughjettu maiò in u conte di Yiyuan.Hè ancu u più grande prughjettu industriale senza carbone investitu da u conte di Yiyuan finu à avà.Dopu à a fine di u prugettu, hè previstu chì e vendite annuali ghjunghjenu à 2 miliardi di yuan, u prufittu ghjunghjerà à 0,2 miliardi di yuan, è ponu esse furniti 1000 impieghi di supportu.

Ancu l'estensione di u produttu à α Alumina, γ Alumina condensatore corindone è materiali di muffa high-end, supportu di catalizzatore, zaffiro è altri campi cunnessi.

L'alumina d'alta purezza 99,999% hè unu di l'ultimi materiali d'insulazione ultra-light high temperature in casa è in l'esteru.U polu d'ossidu d'aluminiu d'alta purezza hè un polveru biancu cù una dimensione di particella uniforme, una dispersione faciule, proprietà chimiche stabili, una contrazione moderata à alta temperatura è boni proprietà di sinterizzazione;Alta cunversione è pocu cuntenutu di sodium.I so prudutti sò largamente usati in l'industria automobilistica, aerospaziale, energia nucleare è altri campi.Hè di grande impurtanza strategica per prumove a pruduzzione industrializata di alumina d'alta purezza. U prughjettu di l'alumina d'alta purezza rumpiu u monopoliu à longu andà è u bloccu tecnicu di l'imprese straniere nantu à i campi di materiale chjave di a China è hà riempitu u gap domesticu.U prughjettu principarmenti custruisce allumina d'altu rendiment è i so prudutti cù una pruduzzione annuale di 1200 tunnellate per risponde à i bisogni di produzzione di i clienti in casa è in l'esteru!

Dopu avè firmatu u cuntrattu, i dirigenti è invitati participanti anu visitatu a sala di mostra è l'attellu di produzzione di Shandong zhanchi new materials Co., Ltd.

2
1

Tempu di pubblicazione: 23-sep-2021