Prughjettu di sustegnu chjave di u guvernu lucale

nutizie

Prughjettu di sustegnu chjave di u guvernu lucale

U ferraghju 2021, u conte di Yiyuan si concentrerà nantu à e "sei azioni abilitanti" è e "dodici azioni chjave" per u sviluppu di alta qualità, aderiscenu à a custruzzione di u prugettu cum'è u puntu di partenza per l'implementazione di sfondate, è determinà 105 prughjetti di sustegnu chjave in u ferraghju 2021. cità è cuntate cù un investimentu tutale di 63,1 miliardi di yuan, cumpresi 36 prughjetti di sustegnu chjave in a cità cù un investimentu tutale di 26,4 miliardi di yuan è un investimentu pianificatu annuale di 6,8 miliardi di yuan.

1

Shandong Zhanchi New Material Co., Ltd (Shanghai Chenxu Trading Co., Ltd.) prughjettu alumina hè Yiyuan County è Zibo City Key sustegnu prughjettu.

Shandong Zhanchi New Material Co., Ltd. (Shanghai Chenxu Trading Co., Ltd.) hè una impresa naziunale d'alta tecnulugia specializata in a produzzione di allumina d'alta purezza.Hà 4 medichi è 4 maestri, è hà più di 20 brevetti d'invenzione.

A purità di l'ossidu d'aluminiu di alta purezza hè 99,99% è 99,999%.Hà e caratteristiche di una bona attività, alta purezza, grannizza di particella cuncentrata è senza sulfuru.Hè largamente utilizatu in fosfori tricromatici, cristalli unichi YAG, gemstones artificiali, lampade di sodiu à alta pressione è materiali di matrice di fosforu longu, ceramica strutturale, bioceramica, ceramica funzionale, ecc. risponde à a dumanda di alumina di alta purezza in u mercatu domesticu high-end, rompendu u monopoliu di l'imprese straniere nantu à l'alumina d'alta purezza.

U prughjettu usa a pianta standard N ° 8 in Yiyuan Economic Development Zone, cù un investimentu tutale di 30 milioni di yuan è l'acquistu di 35 setti di l'equipaggiu.U pruduttu principale, 99,999% d'alumina (ossidu d'aluminiu) d'alta purezza, hè un materiale semiconduttore avanzatu cù un rendimentu cumpletu eccellente, una alta conduttività di u calore è una alta tenuta.L'indicatori di u produttu sò superiori à i prudutti stranieri simili, rumpia u monopoliu di i mercati stranieri è rializendu a sustituzione indipendente completa.

U prugettu hè previstu per esse messu in opera in April 2021, cù un fattu di vendita annuale di 2 miliardi di yuan, u prufittu ghjunghjerà à 0,2 miliardi di yuan, è 1000 posti di supportu cunnessi ponu esse furniti.

2

Tempu di pubblicazione: 23-sep-2021